Налаштування
Перед використанням модуля рекомендується вивчити його налаштування. Це корисно і для вивчення його можливостей, і для досягнення бажаного результату роботи фільтра. Після кожного налаштування кеш модуля очищається.
У цьому розділі опис налаштувань йде в тому порядку, в якому вони йдуть у модулі.
Статус
Глобальний статус модуля. Відключення модуля не призведе до відключення його модифікатора, але посадкові SEO сторінки не працюватимуть.
Видимість у категоріях
Налаштування керує логікою виведення всього модуля та його фільтрів у категоріях. Це може бути вивід тільки в категоріях останнього рівня, виведення фільтрів з усіх дочірніх категорій до батьківських та виведення фільтрів згідно з їхніми зв'язками з категоріями. Розглянемо детальніше кожен із варіантів.
Як вказано фільтрами
Кожному фільтру можна вказати категорії, у яких він виводитиметься (рис. 10). У цьому режимі виведення фільтрів буде суворо дотримуватися цього зв'язку: які категорії призначені фільтру, у тих він і виводитиметься.

Показувати у батьківських
У цьому режимі фільтри з дочірніх категорій будуть виводитись до батьківських, навіть якщо вони (фільтри) їм не призначені. Схематично це зображено на рисунку 11
Примітки: — Не всі фільтри можуть бути отримані з дочірніх категорій якщо у батьківських категоріях немає товарів або якщо у вас вимкнено виведення товарів з підкатегорій. — При виборі фільтрів список підкатегорій над товарами, якщо він є, буде прихований.

Виводити лише на останньому рівні
Весь модуль фільтра буде виводитись лише на останньому рівні вкладеності категорій незалежно від зв'язків фільтрів з категоріями на верхніх рівнях.
Приховувати категорії під час вибору фільтрів
Вказавши Так при виборі фільтрів список (або плитка) підкатегорій буде прихований (рис. 12).

Працювати тільки з товарами у наявності
Налаштування дозволяє приховати значення фільтрів товарів, яких немає. Наявність визначається кількістю товару. Якщо у фільтра будуть приховані всі значення, він також не виводитиметься в модулі.
Фільтрувати за кнопкою
Режим спрацювання фільтра. Використовуючи кнопку, даємо можливість вибрати необхідні фільтри, потім, натиснувши на неї, здійснити пошук товарів. Якщо кнопку вимкнути, пошук товарів і оновлення сторінки з результатами відбуватиметься відразу після вибору значення фільтра.
Кешування даних
Кешування даних фільтра відіграє велику роль у продуктивності сайту. Ви можете повністю відключити кешування, але робити це рекомендується лише з метою розробки та оптимізації запитів до бази даних.
Сховище кешу
Вибір сховища кешу модуля. Може приймати значення База даних або Системний. Алгоритм вибору оптимального сховища зображено на рисунку 13

Спеціальні фільтри
Спеціальні фільтри використовують дані стандартних таблиць і полів OpenCart і, в деяких випадках, інших модулів. Спеціальними вони називаються тому, що їхня логіка роботи з даними (значення, товари) в окремому випадку відрізняється від звичайних фільтрів і написана індивідуально для кожного такого фільтра. Наприклад, для фільтра за ціною, при пошуку товарів та мінімального/максимального значень діапазону, використовуються конвертація валют, опціонально врахування податків, знижок, акцій, калькуляція цін опцій товарів.
Спеціальним фільтрам не можна вказати категорії, але можна вказати їх статус, порядок сортування та інші дані, властиві конкретному фільтру. Такий фільтр виведеться і буде працювати в тих місцях, де є пов'язані з ним товари і де немає умов, що суперечать його використанню. Докладніше про все нижче.

Загальні налаштування спеціальних фільтрів
Кожен фільтр має налаштування статусу та порядку сортування. Статус може приймати значення Увімкнено або Вимкнено дозволяючи або забороняючи його виведення та роботу в каталозі відповідно. Порядок сортування може приймати такі значення:
На початку. Фільтр буде виведений першим або одним з перших 1 (в позиції, що не перевищує загальну кількість активних спеціальних фільтрів на даній сторінці)
Конкретна позиція. У текстовому полі можна вказати точний порядок проходження фільтра по відношенню до інших. Також у цьому полі приймаються негативні числа
Наприкінці. Фільтр буде виведений серед останніх зі всього списку
Якщо два фільтри мають однаковий порядок черговості, то другим фактором є сортування в алфавітному порядку.
Тобто, якщо фільтрам Ціна та Виробник вказано сортування На початку, то першим буде Виробник. Щоб вказати сортування явно, використовуйте текстове поле та негативні значення. Наприклад, щоб фільтр Ціна завжди був на першому місці, вкажіть сортування -100.
Ціна
Логарифмічна шкала ціни
Настроювання дозволяє використовувати логарифмічний розподіл значень ціни за шкалою слайдера. Візуально це виглядає так:
Корисно використовувати якщо у вашому магазині великий розкид цін на товари та різниця між макс. та хв. цінами досить висока. З таким підходом вибір низьких цін товарів стає простішим і точнішим, а вибір високих діапазонів такої точності (економії) не вимагають.
Враховувати податки
У діапазон цін будуть включені податки товарів відповідно до їх класів та зазначених значень. Крім самого діапазону, податки будуть враховані і при пошуку товарів.
Джерела цін
Діапазон цін може включати такі джерела:
Звичайна ціна. Береться не нульове значення зі стандартного поля price таблиці товарів
Ціна зі знижкою. У діапазон буде включена ціна зі знижкою згідно з поточною групою покупця та тимчасовими рамками знижки
Акційна ціна. Як і у випадку зі знижкою, до діапазону додаються значення акційних цін товарів
Ціна опцій товару. Діапазон цін розшириться до меж цін зазначених в опціях. Доступні операції з розрахунку ціни: +, -, *, /, =, %. Ціни опцій із нульовим залишком ігноруються.
Можна включати чи виключати певні джерела цін. Відключення всіх джерел рівносильне відключенню статусу фільтра за ціною.
Виробник
Дані значень для цього фільтра беруться зі стандартного розділу Каталог > Виробники. Часто трапляється так, що стандартних виробників дублюють в атрибути товарів і після копіювання їх у фільтри виходить два однакові фільтри з вибором бренду. На перший погляд вони однакові, але працюють по-різному і краще використовувати спеціальний фільтр Виробник, а не взятий з атрибутів з наступних причин:
Стандартні виробники пов'язані з товарами за окремим полем manufacturer_id, що робить їх пошук значно швидше, ніж при використанні сполучної таблиці
Оновлення даних виробників (зв'язки з товарами, опис, сортування тощо) не потребує повторного копіювання їх у фільтри. Тобто дані оновляться на льоту
Використовуючи стандартні виробники OpenCart, ви можете вивести їх логотипи у фільтр без додаткових дій з атрибутами або вже скопійованим фільтром
Тип
Тип фільтра може приймати значення Checkbox (галочки) або Radio (перемикач) що відповідає множинному чи одиночному вибору значень.
Випадаючий список
Дозволяє розмістити виробників у список, що випадає, як на рисунку 15

Виводити зображення
Налаштування активує виведення логотипу виробника (якщо він вказаний) у списку значень
Знижка
Фільтр дозволяє вибрати товари, що містять знижку або акційну ціну. На сторінці акцій цей фільтр не відображається.

Новинка
Вибір товарів, що надійшли недавно. Для пошуку використовується поле date_added таблиці товарів. Період дати додавання товару вказується інтервалом у відповідному полі Ознака нового товару. Наприклад, якщо новим вважається товар, що надійшов протягом останніх двох тижнів, у текстовому полі потрібно вказати 2, а у списку - Тижень

Розміри та вага
У цьому розділі доступні налаштування фільтрів за вагою товару, шириною, висотою та довжиною. Використовуються стандартні поля таблиці товарів: weight, width, height, length. Так як це числові фільтри, вони виводяться у вигляді слайдера-діапазону. Усі значення беруться автоматично з товарів поточного розділу каталогу та не потребують додаткового копіювання.

Склад
Фільтр дає можливість знайти товари за вказаним статусом наявності на складі. Є два типи даних пошуку: за кількістю та за статусом складу товару.
Режим За кількістю
Вибравши цей режим у фільтрі, буде доступно одне або два значення, залежно від налаштування Показувати значення «Немає в наявності При виборі У наявності знайдуться всі товари, які мають кількість (поле quantity) більше 0. Вибравши Немає в наявності - товари із залишком рівним нулю.
Режим За статусом складу товару
У цьому випадку кількість товарів на складі ігнорується, а значеннями фільтра будуть вказані для товарів статуси складу (поле stock_status_id).

SEO
У цьому розділі налаштувань приділіть особливу увагу секції Посадкові сторінки, саме вони виконують основну функцію для SEO за фільтрами вашого магазину. Розберемо по порядку пропоновані настройки.
Sitemap посадкових сторінок фільтра
Мапа сайту відіграє важливу роль у своєчасному індексуванні пошуковою системою ваших посадкових сторінок. При включенні цієї можливості нижче з'явиться поле з адресою на sitemap , який ви можете додати до пошукової системи через Google для веб-майстрів до вже наявної спільної карти сайту.
У sitemap посадкових сторінок потрапляють посилання для всіх мов, якщо вони відмінні для однієї сторінки. Наприклад, для української мови посилання на сторінку буде https://mystore.com/ua/phones/vid-xiaomi, а для англійської - https://mystore.com/en/phones/from-xiaomi. У такому разі обидві посилання потраплять до карти сайту.
Примітки: — Модуль гарантує роботу тільки своєї карти сайту посадкових сторінок. Виведення сторінок в інших модулях sitemap ми не контролюємо і підтримки з них не надаємо. — Якщо ви додасте в пошукову систему порожню карту сайту з відсутніми сторінками, можете отримати помилку сканування. Вирішується вона додаванням посадкових сторінок. — На відміну від посилань на сторінки в категоріях, модулі та товарах, у карту сайту виводяться посилання на всі створені сторінки, навіть якщо на деяких із них не буде товарів.
Виводити посилання на сторінки категорій
Посилання на посадкові сторінки будуть виведені у категоріях у вигляді тегів. Назва посилань береться з поля Назва (рис. 20). Посилання на посадкові сторінки, що складаються з одного фільтра, поділені на групи з назвами цих фільтрів. Посилання на сторінки з прив'язкою до двох і більше фільтрів виводяться наприкінці списку.

Позиція посилань у категорії
Може приймати значення над товарами, під товарами, розподілити порівну. Точне розташування блоку посилань залежить від шаблону магазину.
Виводити посилання у модулі
Дозволяє вивести список посилань у верхній частині блоку з модулем (рис. 21).

Назва блоку посилань
Дозволяє задати назву блоку посилань посадкових сторінок у модулі.
Виводити посилання на характеристики товару
Посилання на посадкові сторінки можна прив'язати до характеристик товару. Якщо текст атрибута (характеристи) є мультиатрибутом (складається з кількох значень фільтра), посилання на посадкову сторінку буде застосовано до відповідної частини тексту, яка відноситься до значення фільтра посадкової сторінки.

Логіка прив'язування сторінок до атрибутів
Може приймати значення Повна відповідність або Часткова відповідність.
При повній відповідності до товару будуть застосовані ті посадкові сторінки, у яких усі фільтри збігаються з атрибутами товарів. Наприклад, ви створили сторінку до фільтра Колір: червоний, Розмір: середній. Сторінка виводитиметься лише у тих товарах, які мають атрибут Колір: червоний та Розмір: середній. Часткова відповідність зв'яже товари зі сторінками за умови, що хоча б один фільтр посадкової сторінки буде згадуватися в атрибутах товару.
Закінчення посилання
Вкажіть закінчення посилання, яке має бути біля посадкової сторінки. Зазвичай це символ слеша / або розширення .html.
Примітки: — Вказуйте тільки те розширення, яке використовується у вашому магазині для інших посилань. — Залишіть поле порожнім, якщо посилання магазину не мають закінчення.
Автоматичні метадані
Ці дані потрібні лише для ваших покупців і тільки для тих фільтрів, яким не вказана посадкова сторінка. Пошукова система їх не побачить. Дані вибраних фільтрів додаються в: мета тег title, meda description, meta keywords та заголовок сторінки (H1).
Додавати до метаданих
Налаштування дозволяє вибрати джерела даних (фільтри та/або значення) або повністю вимкнути додавання метаданих.
Розділювач значень
Вкажіть розділювач, який вставлятиметься між кожним вибраним значенням фільтрів. За замовчуванням роздільником є кома.
Рядковими літерами
Вкажіть Так, якщо текстові дані мають бути в нижньому регістрі (маленькими літерами). При виборі Ні дані підставляються як є, без трансформації.
Додавати не більше
Дозволяє задати ліміт кількості значень, що додаються до метаданих.
Інші налаштування SEO
Додавати хлібну крихту у категорії
Додайте хлібну крихту з вибраними фільтрами (або посадковою сторінкою) на сторінці категорії. Ефективність цієї настройки для SEO не вивчена, тому до її активації краще проконсультуйтеся зі своїм SEO спеціалістом.
Додавати хлібну крихту у товарі
Додавати хлібну крихту з вибраними фільтрами (або посадковою сторінкою) на сторінку товару між категорією та товаром. Як і у випадку вище, увімкнення даної установки потребує уточнення.
Зовнішній вигляд
У цьому розділі доступні параметри, що прямо або опосередковано впливають на зовнішній вигляд модуля. Також є деякі пункти, які дають змогу покращити показники Google PageSpeed.
Тема
В даний час модуль підтримує дві теми оформлення: світлу та світлу блокову. Обидві вони досить універсальні і підходять під зовнішній вигляд більшості шаблонів (див. рисунки нижче).


Заголовок модуля
Вкажіть назву для всіх доступних мов.
Текст кнопки виклику мобільної версії
Введіть текст кнопки виклику мобільної версії модуля.
Позиція кнопки мобільної версії
Може приймати значення плаваюча, статична над товарами та обидва варіанти. Плаваюча кнопка завжди на увазі, розташована по центру вертикалі і притиснута до лівої або правої межі екрана (залежно від розташування мобільної версії (див нижче). Статична кнопка розташована над товарами в області управління сортуванням товарів. Точне розташування залежить від шаблону магазину.
Ширина екрану мобільної версії
Вкажіть максимальну ширину екрана (у пікселях), при якій модуль залишатиметься в режимі мобільної версії. За умовчанням це 767 пікселів, що дорівнює значенню перемикання sm для Bootstrap 3.
Увага: Змінюйте налаштування з обережністю! При неправильних значеннях можливе блокування перемикання режимів модуля.
Розташування мобільної версії
Блок модуля в мобільній версії можна розташувати ліворуч або праворуч. Разом із розташуванням модуля зміниться розташування кнопки виклику мобільної версії відповідно до вибраної сторони.
Пам'ятати стан вікна мобільної версії
Увімкнення цієї настройки призведе до відновлення вікна мобільної версії після перезавантаження сторінки або при виборі фільтрів з режимом вимкненої кнопки пошуку (режим спрацьовування на льоту)
Налаштування відображення фільтрів
Показувати лише перші N фільтрів
Вкажіть ліміт кількості фільтрів, які будуть видно в модулі під час першого завантаження. Всі інші фільтри сховаються в collapse блок під кнопку Показати ще N фільтрів. Щоб виводити всі фільтри, вкажіть 0.
Ледаче завантаження фільтрів
Завантажувати приховані фільтри (після натискання на кнопку показати ще N фільтрів) у фоновому режимі (AJAX). Це налаштування може полегшити сторінки з великою кількістю фільтрів та підвищити показники Google PageSpeed.
Приховувати фільтри з одним значенням
Не показувати фільтри, які мають лише одне активне (більше 0 товарів) значення.
Поля введення для слайдерів
Дозволяє вводити точні значення для слайдерів в окремі поля (від та до)
Шкала зі значеннями
Виводить шкалу з поділками та проміжними значеннями під слайдером.
Показувати обрані параметри
Відображає блок обраних параметрів з можливістю виключення їх із запиту.
Налаштування відображення значень фільтрів
Показувати лічильник товарів
Відображає кількість товарів для кожного значення. Цей параметр не впливає на швидкість завантаження сторінки
Показувати лише перші N значень
Вкажіть ліміт кількості значень, які будуть виводитись у модулі фільтра товарів для кожного фільтра. Щоб виводити всі значення, вкажіть 0
Ледаче завантаження значень
Приховані значення фільтрів із пункту вище можуть завантажуватися у фоновому режимі (AJAX)
Приховувати неактивні значення
Повністю приховує неактивні (з нульовим лічильником товарів) значення фільтрів. У випадку, якщо будуть приховані всі значення - ховається і сам фільтр.
Розбивати значення на колонки
Функція працює в режимі бета тестування. Розбиває перелік значень фільтра на колонки. Кількість колонок залежить від довжини значення тексту. Колонок може бути від 1 до 4.
Розміщення
Модуль може працювати в наступних розділах вашого магазину:
1
Категорія товарів
product/category
Дизайн > Макети
2
Сторінка товарів виробника
product/manufacturer/info
3
Акції
product/special
4
Пошук товарів
product/search
Щоб вивести модуль у розділах 1 - 4 достатньо додати його у відповідний макет та зберегти його.
Примітки: — Часто після вибору модуля в потрібному блоці макета забувають натиснути на , щоб модуль додався до блоку. — Також після додавання модуля не забудьте зберегти макет, натиснувши на у верхньому правому кутку форми.
Вивід на інших сторінках
Для виведення модуля в довільному макеті (наприклад, на головній сторінці) необхідно перейти в налаштування модуля Каталог > OCFilter > Налаштування, відкрити вкладку Розміщення та додати нове розташування. Вкажіть схему, в якій потрібно вивести модуль, додайте фільтри та збережіть модуль. Після цього перейдіть в макети (Дизайн > Макети) і додайте модуль OCFilter до потрібного блоку макета, який ви тільки що вказали в налаштуваннях модуля. Збережіть макет, перевірте роботу модуля на цій сторінці.
Примітки: — Якщо за вибраними для розташування фільтрами не буде товарів, а в налаштуваннях модуля зазначено Приховувати неактивні значення, то модуль не виведеться — Після вибору фільтрів у довільному розташуванні на вітрині магазину результат пошуку товарів буде виведено на сторінку Пошук (product/search). Під час скидання всіх вибраних фільтрів перенаправлення здійсниться на вихідну сторінку, де було виведено модуль.
Копіювання фільтрів
Для зберігання та обробки фільтрів OCFilter використовує свої незалежні таблиці в базі даних без прямого контакту з таблицями OpenCart (крім спеціальних фільтрів). Такий підхід дозволяє суттєво прискорити процес пошуку товарів, підвищує гнучкість у виборі пошукового та обчислювального алгоритмів, захищає вихідні дані атрибутів, опцій та стандартних фільтрів, нормалізує дані для роботи модуля.
Для отримання фільтрів з даних, що вже є, передбачена система копіювання атрибутів, опцій товару та стандартних фільтрів у фільтри OCFilter. Копіювати можна вручну з форми копіювання або налаштувати копіювання на виклик з cron (планувальник).
Копіювання працює за таким принципом:
Нові вихідні дані створюють нові фільтри та значення
Вже існуючі фільтри не дублюватимуться. Їх назва, тип, статус та інші дані не змінюватимуться.
Вже існуючі значення фільтра не будуть дублюватися (за умови збереження назви значення вихідного атрибуту). Порядок сортування, колір, зображення та назва не оновлюватимуться.
Обновляться всі зв'язки скопійованих фільтрів із товарами. Зв'язки, зазначені вручну, не зміняться.
Якщо вказано Прив'язати фільтри до категорій - Так - оновляться всі зв'язки фільтрів з категоріями
Це один із перших розділів налаштувань, який вам слід відвідати після чистої установки модуля на новий магазин.
Джерела фільтрів
Фільтри можна отримати з атрибутів, опцій товарів та стандартних фільтрів. Джерела можна комбінувати, але однойменні фільтри та значення об'єднуватись не будуть, оскільки відрізняються ідентифікатором джерела, яке потрібне для забезпечення правильного подальшого копіювання.
Копіювати атрибути
Включає можливість копіювання атрибутів (характеристик) товару у фільтри. При включенні з'являються додаткові параметри копіювання атрибутів.
Групи атрибутів як фільтри
За умовчанням система атрибутів в OpenCart має на увазі таку структуру наповнення даних:
Група атрибуту
— Атрибут
—— Текст атрибуту (заповнюється у формі товару)
У цьому випадку Група атрибуту фільтром не враховується, Атрибут є фільтром, а Текст атрибуту - значенням фільтра. Такий сценарій заповнення атрибутів використовується найчастіше, але буває й інший вид наповнення, у якому Текст атрибута не заповнюється у товарі, а Група атрибута виконує роль самого атрибута. У такому випадку потрібно використовувати налаштування Групи атрибутів як фільтри - Так і тоді Група атрибуту буде фільтром, а Атрибут - значенням фільтра. Детальне порівняння цих двох структур наведено на рис. 25.

Дані для копіювання
Ви можете включити або виключити з копіювання окремі атрибути (або групи атрибутів, якщо Групи атрибутів як фільтри - Так). У цьому полі для пошуку потрібного атрибуту діє автодоповнення. Почніть вводити назву атрибута і виберіть потрібний зі списку.
Увага: Якщо використовується режим включення до списку копіювання окремих атрибутів, потрібно додати відразу всі необхідні атрибути, а не по одному. Після додавання всіх потрібних атрибутів збережіть форму налаштувань і вони завжди будуть у списку.
При необхідності ви можете додавати або видаляти атрибути зі списку копіювання.
Копіювати стандартні фільтри
Дозволяє скопіювати стандартні фільтри OpenCart у фільтри OCFilter. Найкраще джерело даних для фільтрів, оскільки має цілком певну структуру даних і не містить зайвих елементів, непридатних для використання у фільтрах. За рахунок мінімальної нормалізації даних копіювання з цього джерела відбувається найшвидше.
Копіювати опції товарів
Отримання фільтрів з опцій товарів. При виборі цього джерела з'явиться додаткове налаштування, яке враховує кількість товарів для опцій.
Тільки в наявності
Копіювати лише ті значення опцій, у яких кількість товарів більша за нуль. Корисно використовувати для оновлення актуальних залишків товару для фільтрів, взятих з опцій.
Налаштування скопійованих фільтрів
Налаштування цієї секції впливають лише на нові скопійовані фільтри. Фільтри, що вже є, не зміняться.
Тип скопійованих фільтрів
Вказує тип нових скопійованих фільтрів. Доступні значення: Checkbox (Прапорці) або Radio (Перемикач)
Помістити в список, що випадає
Значення нових фільтрів будуть поміщені у список, що випадає (dropdown)
Статус скопійованих фільтрів
Встановлює статус нових фільтрів. Корисно використовувати Вимкнено, якщо з усіх фільтрів активними має бути менша частина, тоді простіше вручну включити лише потрібні фільтри
Інші параметри копіювання
Розділювач значень
Щоб розбити одне складове значення фільтра на одиночні, використовуйте роздільник значень фільтра. Наприклад, для розділення значення Зелений / Червоний / Синій фільтра Колір на окремі кольори, використовуйте роздільник / (без лапок). Можна використовувати до трьох різних роздільників одночасно
Очистити існуючі фільтри OCFilter
Перед копіюванням всі існуючі фільтри видаляться, а на їх місце прийдуть нові з вибраних джерел. Ця дія потрібна в окремих випадках, коли структура джерел зазнала великих змін або старі фільтри не сумісні з новою структурою каталогу.
Прив'язати фільтри до категорій
Ця установка перевизначить всі зв'язки фільтрів з категоріями. Старі зв'язки видаляються, а нові записуються, виходячи зі зв'язків товарів з категоріями на момент копіювання.
Налаштування автоматичного копіювання
Модуль дозволяє скопіювати фільтри, використовуючи код виклику методу копіювання та за допомогою планувальника (cron).
PHP Код для виклику копіювання з поточними налаштуваннями
Представлений код можна використовувати в будь-якому контролері або моделі OpenCart. Код являє собою виклик методу копіювання з моделі фільтра. Аргументом виклику є масив з параметрами копіювання (за замовчуванням - поточними параметрами форми), які можна змінити вручну.
Такий код зазвичай вставляють у кінець скрипту оновлення/імпорту/парсингу товарів.
JS Код для виклику копіювання з поточними налаштуваннями
Код для виконання з середовища JavaScript аналогічний коду PHP з тією відмінністю, що налаштування копіювання беруться тільки з останніх збережених налаштувань копіювання і не передаються в метод самим кодом. Такий код можна використовувати в будь-якому місці шаблону, викликати з консолі браузера, помістити в конструкцію тимчасового інтервалу (setInterval), помістити в будь-який обробник подій і таке інше. Результатом виконання запиту копіювання буде об'єкт зі статусом копіювання:
у разі успіху та
у разі помилки
Команда для виклику по cron (планувальник)
Тут можна взяти команду для планувальника. Виберіть потрібний інтервал копіювання (або вкажіть свій) і команда готова. Команда доступна для виклику через інтерфейс командного рядка (CLI), але для перевірки копіювання можна активувати режим виклику через браузер (Wget), команда якого також представлена у формі.
Копіювати зараз
Останнім полем у цій формі є кнопка копіювання фільтрів. Біля кнопки є прапор І зберегти всі поточні налаштування копіювання, при виборі якого збережуться всі вищезазначені налаштування копіювання без необхідності зберігати всю форму налаштувань модуля.
Last updated